counter www.com2.gr

visitors

free counters

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΛΕΣΒΙΑΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

Αρχικη Ιστοριες Λεσβιακές Η πρώτη της φορά Η πρώτη της φορά

SHARE
12345(9 votes) Είμαι 27 ετών και θα ήθελα να δημοσιεύσω το πως έγινα λεσβία στα 20 μου. Επειδή όμως δεν θα ήθελα να δημοσιεύσω το πραγματικό μου όνομα, ας πούμε ότι με λένε Μαρία.

Είμαι κοκκινομάλλα, έχω μέτριο στήθος αλλά αρκετά στητό και είμαι 1,76.
Έως τα 20 μου δεν ήμουν σίγουρη εάν μου άρεσαν οι άντρες ή οι γυναίκες.

Την εποχή εκείνη τα είχα με έναν 21χρονο πολύ κούκλος όμως δεν μπορω να πω ότι τον είχα ερωτευθεί. Έτσι άρχισα να του λέω ότι δεν θα ήθελα να ήμαστε για λίγο καιρό μαζί και κάτι τέτοια και έτσι με λίγα λόγια χωρίσαμε. Έτσι μια μέρα είχα βγει για καφέ μόνη μου.

Στο καφέ λοιπόν συνάντησα δύο παλιές μου συμμαθήτριες από το λύκειο. Δεν τις είχα φίλες απλά συμμαθήτριες. Αρχίσαμε να μιλάμε και να θυμόμαστε τα παλιά. Ε έτσι σε κάποια στιγμή μου πέταξαν εάν ήθελα να πάμε για κάνα μπανάκι -καλοκαίρι τότε- οι τρεις μας.



Εγώ δέκτηκα και έτσι πήγαμε. Την μια την έλεγαν -ας πούμε- Νίκη και την άλλη -πάλι ας πούμε- Λίτσα. Η Νίκη ήταν αρκετά ψηλή, κάπου στο 1,78, με χρυσά μαλλιά, ωραίους κοιλιακούς και ένα στήθος μέτριο σε μέγεθος, αλλά πολύ στητό. Η Λίτσα ήταν κάπως παχουλούλα, γύρω στο 1,70, με κόκκινα βαμμένα -μαλλον- μαλλιά και ένα στήθος έτοιμο να σπάσει το μαγιό. Σε κάποια στιγμή κι ενώ ήμασταν στην θάλασσα, αυτές βγήκαν ενώ εγώ είπα ότι θέλω να κάτσω κι άλλο.

Ενώ εγώ κολυμπούσα είδα κάτι το φοβερό. Η Λίτσα και η Νίκη χωμένες και απομονομένες μέσα στην εσοχή ενός \"τοίχου\" (ούτε εγώ ήξερα τι ήταν) φιλιόντουσαν στο στόμα και Λίτσα είχε βάλει το χέρι της μέσα στο μαγιώ της Νίκης. Εγώ έκανα πως δεν κοιτάζω, αλλά με την άκρη του ματιού μου τις έβλεπα.
Στον γυρισμό με ρώτησε η Νίκη: \" Είδες τίποτα περίεργο στην θάλασσα;\".
\"Δηλαδή;\", απάντησα.
\"Ξέρω γω, κάτι λεσβίες να φιλιούνται;\", είπε.
\"Όχι, που έγινε αυτό;\", έκανα την ανήξερη.
\"Όχι; Καλά.\", είπε εμφανώς δίσπιστη.
\"Πάντως εάν το είδες ξέχνα το, εξάλλου δεν προκειται να στην πέσουμε\", είπε η Λίτσα. \"Δεν καταλαβαίνω\", είπα.


Την επόμενη μέρα με κάλεσαν στο σπίτι τους -συγκατοικούσαν- για καφέ. Εκεί σε κάποια στιγμή πάνω στην συζήτηση είπα: \"ΟΚ, σας είδα να φιλιέστε χτες στην παραλία, αλλά θα ήθελα να σας πω κι εγώ κάτι\" \"Τι;\", με διέκοψε η Νίκη. \"Χώρισα από το αγόρι μου πριν από κάτι μέρες γιατί δεν ξέρω εάν είμαι str8 ή bi\" Άρχισαν να με ρωτάνε διάφορα για το πρόβλημά μου όταν σε κάποια στιγμή η Νίκη με ρώτησε: \"Έχεις κάνει έρωτα ποτέ με γυναίκα\" \"Όχι\", απάντησα. \"Θα ήθελες να δοκιμάσεις;\", με ρώτησε. \"Δεν ξέρω\", είπα. Τότε η Νίκη άρχισε να μου σηκώνει την μπλούζα μου και μου είπε ότι εάν δεν θέλω να το πω τώρα, εγώ δεν απάντησα και αυτή συνέχισε.

Εγώ καθόμουν στον καναπέ και αυτές στα δεξία και στα αριστερά μου. Όταν μου έβγαλε και το σουτιέν οι δυο κοπέλες άρχισαν να μου γλύφουν και να μου χουφτώνουν τα στήθη μου. Η μια το αριστερό και η άλλη το δεξί.

Σταμάτησαν και μου είπαν να έρθω στην κρεβατοκάμαρα. Πήγα μαζί τους και η Λίτσα άρχισε να με γδύνει ενώ και η Νική γδυνόταν. Η Νίκη με ξάπλωσε και άρχισε να μου γλύφει το μουνάκι μου ενώ η Λίτσα είχε βγάλει τα ρούχα της και χαϊδευόταν. Άρχισε να με γαμάει με δάκτυλο. Η Λίτσα έβγαλε ένα strap on και ένα δονητή χωρίς βάση, με δυο άκρα.

Η Νίκη έβαλε το ένα άκρο του δονητή στο στόμα της και το άλλο στο μουνί της Λίτσας άρχισε να την γαμάει. Όταν η Λίτσα τελείωσε, η Νίκη με διέταξε να την γλύψω όπως κι έκανα. Όταν τελείωσα η Νίκη κάθησε ανάσκελα στο κρεβάτι με ανοικτά τα πόδια, εμένα μου είπε να κάτσω πάνω της όπως αυτή, αλλά λίγο πιο κάτω, κάθησα με την πλάτη μου στην κοιλιά της.

Το κεφάλι μου ήταν στο ύψος των βυζιών της ενώ η Λίτσα είχε ήδη φορέσει το strap on. Μου άνοιξε και σήκωσε να πόδια ψηλά και άρχισε να με γαμάει σιγά σιγά στην αρχή με το strap on. Ενώ η Λίτσα με γαμούσε η Νίκη μου τσιμπούσε τις ρόγες.


Αφού τελειώσαμε οι Λίτσα και η Νίκη κάναν ένα 69 και μετά η Νίκη στήθηκε στα τέσσερα πάνω στο κρεβάτι, η Λίτσα μου φόρεσε το strap on και μου είπε να πάρω από πίσω την Νίκη ενώ αυτή θα την παίρνει από το μουνί με τον άλλον δονητη με το στόμα. Η Λίτσα ξάπλωσε κάτω από την Νίκη κι εγώ στάθηκα από πίσω της.

Το γαμήσι άρχισε και οι φωνές της Νίκης πρέπει να ακούστηκαν ως την Αλεξανδρούπολη. Μετά από εκείνη την φορά βρισκόμασταν για δυο χρόνια περίπου, έως ότου χαθήκαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου